Tudod, milyen érzés az, amikor a csapatoddal elfoglaltok egy épületet? Miközben bent már számítanak az érkezésetekre?
Éljétek át az épület elfoglalásának és védelmének élményét is Győrben, Kaptár nevű pályánkon! Ez egy igazi technikás pálya, melyen a győzelemhez csapatmunkára van szükség. Tartd a kapcsolatot a csapattagjaiddal végig a játék alatt: kommunikáljatok előre egyeztetett jelekkel, fedezzétek egymást és élvezzétek a közös győzelem örömét!
Az izgalmat fokozza, hogy a pályának több bejárata, pincéje, alagsora és udvara van.
Esőbiztos helyszín! A leghidegebb téli napokon és a legmelegebb nyári napokon is ideális választás.
Árak | Kedvezmények |
Fél óra: 1.490 Ft /fő |
Két óra: 4.490 Ft / fő |
Egy óra: 2.490 Ft / fő |
Két és fél óra: 4.790 Ft / fő |
Másfél óra: 3.790 Ft / fő |
Három óra: 5.490 Ft / fő |
Az árak magukban foglalják a felszerelést és pályabérlést, továbbá a korlátlan mennyiségű ásványvíz fogyasztást.
A játékról nagy felbontású fényképek készülnek.
Az árak szemléltető jellegűek, az árak módosításának jogát fenntartjuk.
Tippek a játékhoz
- Sose less ki a fedezékből kétszer ugyanott! Ha egyszer már kidugtad a fejed az egyik sarkon, hogy felmérd a terpet és újra megteszed ugyanott, szinte azért könyörögsz, hogy eltaláljanak...
- Figyeld a csapatod színeit, nehogy barátságos tűz áldozatává váljon valaki.
- Sose maradj egy helyben hosszan. A mozgó célpontot nehezebb eltalálni.
- Ne tüzelj addig, amíg az ellenség túl messze van. Nagy valószínűséggel nem találod el és még a saját helyzetedet is felfeded.
- Ha nyerni akarsz, akkor tartsd a szemed a célon! Sokan hajlamosak a többi játékos kiejtésére túlzott figyelmet szentelni, akkor is, amikor az adott játszma feladata például a szászló megszerzése.
A sportszerűség a paintballban is fontos.
- Sose tagadd le, ha eltaláltak! Ez a lehető legnagyobb "bűn" ebben a játékban.
- Ne vádolj meg egy haladó vagy profi játékost azzal, hogy csal. A gyakorlottabb játékosok sok időt és pénzt áldoznak arra, hogy egyre jobbak legyenek.
- Kérj festék ellenőrzést, ha nem vagy biztos benne, hogy eltaláltak. A független játékvezető fair play döntést fog hozni.
Ha nem szeretnél túl korán kifogyni a festékgolyóból, akkor csak az alábbi 3 szituációban húzd meg a ravaszt:
- Látod az ellenfeled, és jó eséllyel el is tudod találni.
- Fedezed az egyik csapattársadat. Azaz tudod, hogy az ellenség melyik fedezék mögött van, és golyózáport küldesz felé, hogy a csapattársad át tudjon költözni egy másik helyre.
- A játék elején néhány golyóval kipróbálod a paintball puskát (marker teszt).
Kerüld persze a golyó pazarlást az alábbi szituációkban:
- Túl messze van a célpont.
- A fedezék mélyén van a célpont.
- Menekülés közben nincs időd rendesen célozni.