Kaptár (beltéri lézerharc pálya Győrben)

Tudod, milyen érzés az, amikor a csapatoddal elfoglaltok egy épületet? Miközben bent már számítanak az érkezésetekre? 

Éljétek át az épület elfoglalásának és védelmének élményét is Győrben, Kaptár nevű pályánkon! Ez egy igazi technikás pálya, melyen a győzelemhez csapatmunkára van szükség. Tartd a kapcsolatot a csapattagjaiddal végig a játék alatt: kommunikáljatok előre egyeztetett jelekkel, fedezzétek egymást és élvezzétek a közös győzelem örömét!

Az izgalmat fokozza, hogy a pályának több bejárata, pincéje, alagsora és udvara van.

Esőbiztos helyszín! A leghidegebb téli napokon és a legmelegebb nyári napokon is ideális választás.

 

 

Árak Kedvezmények 

Fél óra: 1.490 Ft /fő

Két óra: 4.490 Ft / fő

Egy óra: 2.490 Ft / fő

Két és fél óra: 4.790 Ft / fő

Másfél óra: 3.790 Ft / fő

Három óra: 5.490  Ft / fő


Az árak magukban foglalják a felszerelést és pályabérlést, továbbá a korlátlan mennyiségű ásványvíz fogyasztást.
A játékról nagy felbontású fényképek készülnek.
Az árak szemléltető jellegűek, az árak módosításának jogát fenntartjuk.

 

Tippek a játékhoz

  • Sose less ki a fedezékből kétszer ugyanott! Ha egyszer már kidugtad a fejed az egyik sarkon, hogy felmérd a terpet és újra megteszed ugyanott, szinte azért könyörögsz, hogy eltaláljanak...
  • Figyeld a csapatod színeit, nehogy barátságos tűz áldozatává váljon valaki.
  • Sose maradj egy helyben hosszan. A mozgó célpontot nehezebb eltalálni.
  • Ne tüzelj addig, amíg az ellenség túl messze van. Nagy valószínűséggel nem találod el és még a saját helyzetedet is felfeded.
  • Ha nyerni akarsz, akkor tartsd a szemed a célon! Sokan hajlamosak a többi játékos kiejtésére túlzott figyelmet szentelni, akkor is, amikor az adott játszma feladata például a szászló megszerzése.

A sportszerűség a paintballban is fontos.

  1. Sose tagadd le, ha eltaláltak! Ez a lehető legnagyobb "bűn" ebben a játékban.
  2. Ne vádolj meg egy haladó vagy profi játékost azzal, hogy csal. A gyakorlottabb játékosok sok időt és pénzt áldoznak arra, hogy egyre jobbak legyenek.
  3. Kérj festék ellenőrzést, ha nem vagy biztos benne, hogy eltaláltak. A független játékvezető fair play döntést fog hozni.

Ha nem szeretnél túl korán kifogyni a festékgolyóból, akkor csak az alábbi 3 szituációban húzd meg a ravaszt:

  1. Látod az ellenfeled, és jó eséllyel el is tudod találni.
  2. Fedezed az egyik csapattársadat. Azaz tudod, hogy az ellenség melyik fedezék mögött van, és golyózáport küldesz felé, hogy a csapattársad át tudjon költözni egy másik helyre.
  3. A játék elején néhány golyóval kipróbálod a paintball puskát (marker teszt).

Kerüld persze a golyó pazarlást az alábbi szituációkban:

  • Túl messze van a célpont.
  • A fedezék mélyén van a célpont.
  • Menekülés közben nincs időd rendesen célozni.